Wedstrijd Excelsior – Vitesse (20.10.2018)

Op zaterdag 20 oktober bezoeken we een hopelijk spannende en leuke wedstrijd van SBV Excelsior tegen Vitesse in het Van Donge en De Roo stadion in Rotterdam.

Na afloop van de wedstrijd van NSVV1 heeft onze vaste Rad van Avontuur presentator, Wim Buitendijk en trouw supporter Diane uit alle aangemelde kids  de volgende 10 vlaggenzwaaiers getrokken:

Loïs Roubos

Roan van der Pol

Xavi van der Beek

Daan van der Giesen

Myrthe van der Hoeven

Noah Bloem

Stijn de Bruin

Sem Spry

Stan Reedijk

Jayson Mettrop

Jullie gaan vlak voor aanvang van de wedstrijd Excelsior – Vitesse het veld op om de spelers te verwelkomen, GEFELICITEERD!

We verzamelen om 16.45 uur bij de Molendijk ingang en gaan met de bus vanaf NSVV naar Rotterdam. Rond 21.00 uur hopen we weer terug te zijn bij ons sportcomplex.

*** De aanmeldingspagina is gesloten. Heb je je aangemeld? Dan ontvang je op 15 oktober nog een informatiemail op het bij aanmelding opgegeven e-mailadres.   ***

DEEL DEZE ACTIVITEIT