Familiedag (22.06.2019)

Zaterdag 22 juni sluiten we het voetbalseizoen weer af met de traditionele NSVV Familiedag.

Dit jaar staat in het teken van BUBBLE VOETBAL.

Er wordt gespeeld in de volgende categorieën:

Jeugd: t/m 7 jaar MIX  (5 tegen 5)
– spelen in mixteams met ouders en/ of volwassen broers, zussen/ neven, nichten
– team bestaat uit max 8 leden (waarvan minimaal 2 en max 4 volwassenen)

Jeugd: 8 t/m 11 jaar (5 tegen 5)
– team bestaat uit max. 7 leden

Senioren: vanaf 16 jaar en volwassenen  (4 tegen 4)
– team bestaat uit max 8 leden

De spelregels zijn simpel:  zorg dat jouw team zoveel mogelijk doelpunten scoort binnen de wedstrijdtijd van 10 minuten, want in elke poule wint het team met de meeste doelpunten de enige echte NSVV Bubble Voetbal Bokaal 2018/2019

Alle info over het speelschema en de familiedag vind je hier: https://www.tournify.nl/live/nsvvfamiliedag2019

Naast het bubble voetbal, is er natuurlijk nog veel meer te doen tijdens de NSVV familiedag.

Speciaal voor de kids komt natuurlijk Anneke, de ballonnenartiest, langs en zijn er diverse spring- en speelkussens.  De alom bekende NSVV BBQ wordt weer aangestoken, Bram Ladage bakt de lekkerste friet en we zorgen natuurlijk voor een gezellige muzikale omlijsting met DJ Dennis.

13.00 uur       NSVV Bar en springkussens geopend

13:30 uur       Bubble Toernooi

speelschema is verzonden naar alle teamcaptains.

16:00 uur       Ballonnenartiest Anneke maakt de mooiste balloncreaties voor alle kids

17:15 uur       Huldiging NSVV Kampioenen

18:00 uur       Peter Loree bouwt weer een ouderwets NSVV feestje

De springkussens en spellen zijn er natuurlijk de gehele middag en avond en de lekkere trek stil je bij de NSVV BBQ van Jaap en Nel en met een overheerlijk “Brammetje”.

Lieke maakt de lekkerste suikerspinnen en de gehele dag draait DJ Dennis de leukste muziek!

Het plein is omgetoverd tot een gezellig terras met uitzicht op het bubble toernooi en de springkussen:  Mis het niet!

Tot zaterdag!

DEEL DEZE ACTIVITEIT

2 reacties

1. Beste nsvv, Marloes heeft helaas geen team samen kunnen stellen. Om deze rede heeft zij alleen ingeschreven. Marloes is 10 jaar wil graag zaterdag meedoen met de familiedag. Kan zij bij een team worden ingedeeld?

Gr René Kohker