NSVV FAMILIEDAG (17.06.23)

De afsluiter van het seizoen… de NSVV FAMILIEDAG!

heeft dit jaar als thema : Samen Sterk!

Vanaf 14:00 uur is er van alles te beleven bij NSVV voor jong en oud.

JO7 t/m JO12

Voor onze jeugdspelers tot en met de JO12 organiseren we een speciale editie van het alom bekende “Ouder – Kind voetbal”

De kids nemen het samen als team op tegen de ouders/ verzorgers/ oudere broers of zussen die ook een team vormen.. welk team is sterker en gaat er met de winst vandoor?

JO13 t/m Senioren

Speel je in de O13, O15, O17, O19 of senioren? Geef je dan op voor het NSVV Voetvolley toernooi.

.

Er wordt 4 tegen 4 gespeeld, een wedstrijdje duurt 10 minuten en elk punt telt. Na afloop van de poule wedstrijden spelen we nog de finale ronde waar je als team nog wat extra punten kunt sprokkelen. De winnaar van het NSVV Voetvolley toernooi is het team met de meeste punten!

Stel nu je eigen team samen met vrienden en/ of teamgenoten en meld je aan via “inschrijven”

.

🏆Er is aan het einde van de middag 1 winnend Voetvolley team, dat natuurlijk officieel wordt gehuldigd op het NSVV podium.

🏆Rond 17:30 uur worden alle kampioensteams officieel gehuldigd op het NSVV podium, dat natuurlijk prima te overzien is vanaf ons NSVV terras onder het genot van een hapje en drankje.

.

🍔Voor de lekkere trek bakken Jaap en Nel de lekkerste gyros broodjes en de welbekende broodjes hamburger op de BBQ en hebben we op veler verzoek natuurlijk weer de Bram Ladage kraam staan voor een oer- Hoeksche Waards patatje.

.

🎉De jongste kids vermaken zich op het LEGO springkussen en je kunt enveloppen trekken bij de kraam voor slechts €1,= … altijd prijs!

🎵 DJ Dennis draait de hele familiedag de leukste muziek

.

Alle informatie en aanmeldlink voor het Voet Volley toernooi , ga naar : NSVV Familiedag 2023 (tournify.nl)

NSVV Activiteitencommissie