NSVV Proeft! (09.11.2018)

Op vrijdag 09 november organiseren we de eerste editie van NSVV Proeft!  speciaal voor NSVV leden en hun partners. Vanaf 19.30 uur ben je van harte welkom voor een gezellige wijn en bierproeverij.

Willem, sommelier van De Verleiding en Mieke en Arie van T-ABT laten je kennismaken met de lekkerste wijnen en speciaal bieren onder het genot van een lekker hapje en leuke verhalen.

De kosten van deze gezellige avond bedragen € 10,- pp waarvoor je 6 muntjes ontvangt om de lekkerste wijnen en speciaal biertjes te kunnen proeven. Een wijntje of biertje ontdekt waarvan je graag een heel glas drinkt? Alle wijnen en speciaal bieren zijn natuurlijk ook per vol glas te verkrijgen. De NSVV bar is geopend met een beperkt alcoholvrij assortiment.

Toegang vanaf 18 jaar. Nog geen 23? Vergeet dan je legitimatie niet! Dit evenement is voor NSVV leden en partners.

Om te zorgen dat je niet droog komt te staan, horen we graag of je denkt te komen.

DEEL DEZE ACTIVITEIT