NSVV WirWar 2.0 Ben jij erbij?

⚽️ De NSVV WirWar… al jaren een vertrouwd event in november waar veel leden altijd naar uitkijken. Mooie prijzen te winnen, gezellig bijkletsen met voetbalvrienden/-innen, altijd een super sfeer en gegarandeerd een gezellige middag.

November 2020…. WirWar 2.0 Hoe gaat die eruit zien?

Stel je voor: 1 Rad, mooie prijzen en de NSVV leden spelen mee vanaf verschillende locaties in ons dorp, die digitaal met elkaar verbonden zijn (beeld en geluid).
Elke locatie voldoet aan de gestelde COVID-19 regels qua onderlinge zitafstand, voldoende ventilatie en heeft een eigen thema qua muziek, food & drinks.

Kleinschalige gezelligheid met je voetbalvrienden; anders dan we gewend zijn, maar zeker net zo leuk!

Afspreken met je vrienden en vooraf je zitplaats reserveren is dan wel een must om deze WirWar 2.0 te kunnen meemaken, want vol = vol

Als we dit organiseren… ben jij er dan bij?

Laat het ons weten door te stemmen via de poll op de NSVV Facebook pagina. https://www.facebook.com/NSVVNumansdorp/

of geef je mening hier:

DEEL DEZE ACTIVITEIT