Vrijwilligersavond, welkom! (NIEUWE DATUM VOLGT)

** HET BESTUUR HEEFT BESLOTEN HET ADVIES VAN DE KNVB VOLLEDIG TE VOLGEN. HIERDOOR IS HET NSVV COMPLEX TOT 1 APRIL GESLOTEN **

Een nieuwe datum voor de vrijwilligersavond wordt bepaald en  zo snel mogelijk gecommuniceerd.

Trots is NSVV op de vele vrijwilligers die het mogelijk maken om leden en bezoekers een schoon, goed onderhouden en gezellig complex te bieden.

Graag willen we jullie dan ook bedanken voor alle inzet en moeite en nodigen wij jullie van harte uit op de jaarlijkse NSVV vrijwilligersavond.

We heten jullie graag op vrijdag 20 maart tussen 19.30 – 19.50 uur van harte welkom in de kantine, waar we de avond om 20.00 uur zullen openen met een bijzonder magisch optreden van Steve Carlin.

Gedurende de avond zal Steve Carlin iedereen versteld laten staan van zijn vingervlugge, magische illusies en is het aan jou om het geheim te ontrafelen.

Ook kunnen we genieten van akoestische nummers van zangeres PIP onder het genot van een hapje en drankje en gezellig bijkletsen met alle bekende en nieuwe NSVV vrijwilligers.

Natuurlijk gaan we er vanuit dat je deze gezellige avond, die we speciaal voor jou organiseren, niet wilt missen. Toch vragen we je ons even te laten weten of je erbij zult zijn (komt je partner ook gezellig mee?) zodat we de voorbereidingen goed kunnen afstemmen.

Tot ziens op 20 maart!

De avond begint om 20.00 uur en zal rond 23.00 uur afgelopen zijn.

Datum: 20 maart 2020
Inloop: 19.30 uur – 19.50 uur
Aanvang: 20.00 uur

Aanmelden
Aanmelden kan via het onderstaand formulier tot en met 15 maart as zodat alle voorbereidingen getroffen kunnen worden.

DEEL DEZE ACTIVITEIT