Dames 1 op trainingskamp naar Málaga!

Dag 1:

Eindelijk is het dan zover….
Trainingskamp 2020!
Donderdag ochtend vertrokken wij om 04:30 vanaf NSVV naar Rotterdam AirPort. Bij aankomst waren wij zeker niet de enige! Wij kregen deze vroege ochtend al een hoop gezelligheid van de andere teams die ook op trainingskamp gingen. Om 07:30 stegen wij op richting Málaga… Daar gaan we dan!

Rond 12:00 kwamen wij aan bij ons hotel in het plaatsje Mijas Costa. Vriendelijk personeel en fijne kamers. Ze hebben zelfs aan ons gedacht, zodat we elkaar vanuit alle kamers kunnen horen… Super gezellig!

13:00 konden we in het hotel lunchen. Na de lunch begonnen we aan onze eerste activiteit; Beach volley. Dat verliep zo goed dat wij zelfs de aandacht van voorbijgangers trokken. Onze eigen supporters! Wij kwamen over als professionals, er werden namelijk zelfs foto’s en filmpjes van ons gemaakt! ?

Na het avondeten was er in het hotel gelegenheid voor een spelletjesavond. Wij hebben het trainingskamp goed ingeluid. Al met al, een zeer geslaagde eerste dag! Op naar dag twee!

Dag 2:

Klaar voor een nieuwe dag! Om 09:15 zaten de dames aan het ontbijt. Om 11:15 bracht de bus ons naar het trainingsveld waar wij onze eerste training kregen, het was 16 graden met een fijn zonnetje. Ons luie zweet loste als sneeuw voor de zon op door middel van een conditie training, wij waren blij dat de trainers hiervan hebben kunnen genieten… ?

Na een uur trainen reden we weer terug naar het hotel. Na de lunch zijn wij naar Málaga gebracht waar wij een ontzettend leuke bike tour konden doen. Langs de boulevard, door een vissersdorp en langs verschillende historische plekken van Málaga. Wat niet gemist kon worden tijdens dit trainingskamp is natuurlijk een bezoek aan Mc Donalds, na al die sportiviteit konden we dat onszelf wel veroorloven…

Om 20:00 kwamen wij terug in het hotel. Haar en wimpers in de krul, laagje make-up en gaan met die banaan. Op naar het dorpje. Hier liepen wij tegen een Irish pub aan. Livemuziek, wijn en een hoop gezelligheid. Morgen weer een actieve dag, iedereen verzamelen en naar bed! Weer een zeer geslaagde dag, op naar dag drie!!

Dag 3&4

Dag 3:

Na de vorige dag een gezellige avond gehad te hebben in de Irish pub, mochten we de dag om 07:30 beginnen met het ontbijt. Na het ontbijt was het tijd voor training 2. Warming up, rondo, trap en pass oefeningen en partijen. Een effectieve training.

We hadden deze ochtend een vrij strak programma omdat wij om 11:00 de bus naar de volgende activiteit moesten halen. Omkleden, douchen en de bus in. 11:45 kwamen we in Marbella aan om de oefenwedstrijd van Dortmund-Feijenoord te bekijken. 16 graden, volop zon en een leuke wedstrijd! Helaas werd de wedstrijd verloren met de uitslag 4-2….

Rond 3 uur kwamen wij weer terug in ons dorpje. Wij hadden eindelijk een fijne, vrije middag. We splitsten op in twee groepen en gingen in het zonnetje wat eten. Daar kwamen we wel van bij. 20:00 avond eten en klaar maken voor een avond stappen!!

23:30 stonden de taxi’s klaar om ons naar Málaga te brengen. Wij waren niet de enige met het idee om in Málaga te gaan stappen, de club stond namelijk vol met Nederlandse jongens voetbalteams en dat maakte ons het enige vrouwen team. Gelukkig zorgde de jongens goed voor ons, gebrek aan aandacht was dus zeker niet het geval!!

De tijd dat we naar bed gingen was niet meer te achterhalen… maar een geslaagde dag/avond was het zeker!!

Dag 4 knallen we er ook maar gelijk achteraan!

Ontbijt om 09:15 en koffers inpakken. Om 12:00 mochten wij uitchecken en hadden we tot de lunch de tijd om nog wat voor ons zelf te doen. Om 14:00 kwam de bus om ons weer naar het vliegveld te brengen. 14:30 kwamen we aan op het vliegveld. Bij aankomst hadden we wat problemen met inchecken, maar gelukkig heeft trainingskampen.nl dit allemaal voor ons op kunnen lossen. De vlucht naar NL… weer in ons koude kikkerlandje, met als troost een enorm leuk, gezellig en effectief weekend waar we aan terug kunnen denken.

Namens dames 1 willen wij iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan het mogelijk maken van dit trainingskamp. Wij hebben ontzettend veel genoten en natuurlijk nóg harder getraind!! ?