Indeling damesteams 2020/2021

Bij de indeling van de meisjes en damesteams hebben we aansluiting kunnen vinden bij het jeugdbeleidsplan van NSVV en de visie van de vereniging in het algemeen. Waar de indeling in de voorbijgaande seizoenen lastig bleek, beschikken we nu over voldoende speelsters om bij de plannen van de vereniging aan te kunnen sluiten.

Concreet houdt dit in dat we met deze indeling van meisjes kunnen gaan werken met teams en indelingen welke leeftijdsgebonden zijn.  Door op deze wijze te kunnen indelen creëren we diverse teams in leeftijdscategorieën en daarmee een natuurlijke doorstroom voor onze voetbalsters.

Tevens wordt er door deze wijze van indelen stabiliteit voor de komende seizoenen opgebouwd, voor onze huidige en mogelijk nieuwe speelsters maar zeker ook voor alle betrokken trainers en leiders van nu…. en alle nieuwe trainers en begeleiders welke zich uiteraard gaan aanmelden voor de komende tijd!

Onderstaand de indelingen van de damesteams voor komend seizoen:

Indeling damesteams 2020/2021