Trainer (m/v) gezocht voor een enthousiast damesteam!

Voor het seizoen 2021/2022 zijn is NSVV VR2 op zoek naar een enthousiaste trainer! Wij hebben ons ingeschreven in de 5e klasse. Positief en motiverend trainen staat bij ons voorop. Wij trainen serieus maar vinden een positieve en ontspannen sfeer binnen het team zeer belangrijk. Enige ervaring is een pré. Binnen de club is er ruimte om je als trainer/coach verder te bekwamen. Als trainer hoef je niet alles alleen te doen; een aantal meiden ondersteunen bij de bijkomende activiteiten als aanwezigheid, inschrijving, etc. Wij trainen 2 keer per week op dinsdagavond en donderdagavond. De wedstrijden zullen op zaterdag plaatsvinden.

Ben jij de trainer die we zoeken? Neem dan contact op via de e-mail [email protected].

Wie weet tot snel!