MAATREGELEN COVID-19

Lees welke maatregelen NSVV neemt (laatste versie: 23-08-2021)

Trainingskamp VR1 (12-01-2023)

Kwart over 2 is een tijdstip dat we wel kennen als verzameltijd. Beetje jammer dat het nu alleen kwart over 2 ‘s nachts was in plaats van ‘s middags. Voor het wakkerheidsgehalte maakte dit echter niks uit, want Jamie en Chayenne wisten de bus al snel op stelten te zetten.

Op naar VALENCIA!

Na met enige omkleedsessies door de douane te zijn gekomen hebben we met z’n allen een ontbijtje genomen bij de La Place, Boogie was lichtelijk teleurgesteld dat de BurgerKing nog gesloten was om 04:00 uur.

Om kwart over 6 was het tijd om te boarden en was het maar de vraag of Manumm en Nikki de taken van de stewardes nog over gingen nemen. Jamie was gelukkig al tot rust gekomen, dus daar hoefden wij ons geen zorgen over te maken.

Het vliegtuig van de gate wegkrijgen was nog een dingetje, maar toen we eenmaal in de lucht zaten vielen vele van ons in slaap en konden een aantal van ons genieten van de prachtige zonsopgang die te zien was. Rond 9 stonden de wieltjes van het vliegtuig veilig aan de grond (en of Tanisha hier blij mee was).

Nadat we eindelijk onze koffers van de band af hadden gehaald werden wij opgevangen door Aike-Jan van Trainingskampen.nl, de organisatie die dit trainingskamp samen met Manumm, Joy en Chayenne georganiseerd heeft.

We werden door de bus meegenomen naar het hotel om even snel onze koffers op de kamer te leggen om later door te rijden naar ons volgende vervoersmiddel van deze 4 dagen, de fiets.

Toen iedereen een fiets had uitgekozen zijn we onder begeleiding van Anne door het bruisende centrum van Valencia naar een leuk markthalletje gefiets. Hier hebben we met z’n allen een lekker drankje gedaan en wat gegeten. Maar vooral ook genoten van de zon.

Na onze ochtendactiviteit moesten we ons snel klaarmaken voor hetgeen waarvoor we hier zijn gekomen. Onze eerste voetbaltraining! De warming-up werd zoals gewoonlijk verzorgd door de captain en dat het hier in Valencia wat warmer is in Januari dan dat het in Numansdorp is hadden we maar al te snel in de gaten.

De trainers hadden 4 leuke oefeningen uitgezet waarbij we zowel een stukje conditie konden verbeteren als balvaardigheid.

Zoals gewoonlijk werd de training afgesloten met een partijvorm en konden wij aan de voorzitter laten zien hoe serieus VR1 het trainingskamp neemt!

Na de training zijn de meesten even lekker in bed gaan liggen om het een en ander aan slaap in te halen of om vast de keeltjes te smeren voor de gevreesde karaokeavond. Achteraf begon de karaoke al in het restaurant, waar Chayenne en Jamie maar weer eens het voortouw in namen!

Waar de meeste mensen hun ogen maar al te graag wilden sluiten, was er nog een select gezelschap die samen met de voorzitter wilden genieten van een vissenkom vol met Malibucola.

Bekijk hier de foto’s en op naar dag 2!