Trainingskamp VR1 (13-01-2023)

Na het vroege wakker worden van gister was voor de meesten half 9 wel vroeg genoeg. Als we maar om 9 uur aan het ontbijt zouden zitten, want te laat is betalen!

Dat ze hier in Spanje van lekker eten houden hadden we gisteren al wel gemerkt, maar ook aan het ontbijt ontbrak het aan niets: voor ieder wat wils!

Na het ontbijt konden we nog even snel onze spullen pakken om naar de strandactiviteit te gaan. Omdat fietsen niet voor iedereen de favoriete bezigheid is en het strand toch wel een stukje verwijderd was van het hotel, werden we om half 11 opgehaald.

We weten ondertussen allemaal dat Eva een goede kopper is, maar om nou ook de deur te koppen bij het uitstappen ging wel weer heel ver. Eenmaal bij het strand werd ons al snel geïnstrueerd om ‘even 2 keer heen en weer de rennen naar de waterlijn’. Je zou zeggen dat dit met onze top conditie geen probleem zou moeten zijn, maar rennen in het zand is toch echt even anders…

Na onze Pamela Anderson sessies deden we nog een spelletje in groepsverband om vervolgens te beginnen met het voetvolley. En of dames fanatiek zijn. Elke bal die maar een beetje op de lijn kwam leverde discussie op en ook hier was het erg fijn dat onze trainers een beetje weten hoe daar mee om te gaan. Er werd zelfs tijdgerekt, maar gelukkig werd dit door onze VAR bijgehouden en speelden we gewoon langer door. Na 3 potjes had het team met de meest fanatieke teamcaptain gewonnen; het team waar Jamie ook in zat.

Om deze activiteit leuk af te sluiten besloten we om de velden aan elkaar te maken en met grotere teams te spelen. En of dat leuk was!

Om goed aan de padelactiviteit te kunnen beginnen hebben we in aparte groepjes van elkaar geluncht en hadden we de afspraak gemaakt om weer betijds te verzamelen om naar de tennisclub te wandelen.

Tijdens deze wandeling hadden Anne en Boog een ‘glijbaanchallenge’ waarbij je zo snel mogelijk de meeste glijbanen af moest gaan. Een ding wat we nog niet wisten is dat Boogie een flinke sprint heeft en daarmee zelfs de niet onvermoeibare Anne te snel af was.

Bij het Padellen mocht iedereen met z’n eigen kamergenoot een team vormen, maar na enige tijd werd dit een beetje gehusseld. Ieder kent tenslotte zijn eigen kwaliteit en zijn mindere kwaliteiten. Gezelligheid stond in ieder geval op 1!

Na het Padellen even snel opfrissen en bijslapen om daarna fit naar het avondeten te gaan. We hebben van een heerlijke Spaanse maaltijd genoten en en aantal van ons zijn zelfs nog even de kroeg in gedoken!

Morgen weer een nieuwe dag, waar er een wedstrijd op het programma staat.

Bekijk hier de foto’s van dag 2.