7×7 jeugdtoernooi

Gisteren werd de tweede competitieronde van het 7 x 7 jeugdtoernooi gespeeld.
De onderlinge competitie tussen de spelers groeit en het plezier is groot. Steeds meer spelers willen niet onder doen voor elkaar en dat is te zien aan de uitslagen.
De coaches willen ook niet van elkaar verliezen, maar laten plezier wel voorop staan!

Het mixen van teams zorgt voor cohesie binnen de jeugd van NSVV. Een paar teams hadden te kort
aan spelers, vanwege een blessure of weekend weg. Gelukkig was dit uiteindelijk geen probleem.
NSVV JO13-1 leverde een aantal spelers en onderling werd er iets geschoven.
Top om te zien. Dit doet recht aan de slogan: NSVV zijn we met z’n allen!!!

Daarnaast hebben we dan ook nog het geluk dat we bij elke wedstrijd een enthousiaste scheidsrechter hebben kunnen regelen. Super bedankt scheidsrechters voor het leiden van deze wedstrijden.
Scheidsrechter Peter kon helaas niet, maar geen probleem…scheidsrechter Willemjan valt met veel plezier voor hem in.
Alleen erg jammer dat bij Willemjan de VAR het liet afweten 😜.

Twee uur lang waren er leuke, aan elkaar gewaagde wedstrijden te zien op de NSVV velden.
Hier de ranglijsten van de JO15 – JO17 en de JO17 – JO19 en zoals jullie kunnen zien………
alles is nog mogelijk!!!!

Tot volgende week.

Klik hier voor de foto’s:
JO15 – JO17
JO17 – JO19