Belangrijke informatie voor finalewedstrijden HW-bokaal

Beste finalisten,

Hartelijk gefeliciteerd met het bereiken van de finaleronde! Jullie gaan strijden om één van de Hoeksche Waard Bokalen van 2019. Deze editie zijn er al een record aantal wedstrijden gespeeld. Dit mede dankzij de komst van de JO08,JO010 en JO012 als nieuwe categorieën. Dit record aantal wedstrijden zorgt er mede voor dat de finalewedstrijden niet op één dag gespeeld gaan worden, maar over twee dagen gespeeld worden. Op vrijdag 21 juni spelen de MO13, MO15, MO17 & MO19. De finalewedstrijden van de overige categorieën worden gespeeld op zaterdag 22 juni 2019. Onderaan de pagina is de complete wedstrijdplanning voor beide finaledagen opgenomen.

Graag informeren wij u vooraf over een aantal belangrijke zaken welke van essentieel belang zijn om de dag succesvol te laten verlopen:
    1. Vuurwerk zal ten strengste verboden zijn: fakkels, rookbommen, siervuurwerk en knalvuurwerk mag niet afgestoken worden.
    2. Graag zaterdag 22 juni parkeren op het parkeerterrein van de ‘De Kandelaar’ (Gereformeerde Gemeente van Nieuw-Beijerland). Een routekaart is opgenomen op de volgende pagina. Wij verzoeken jullie zo veel mogelijk te carpoolen! Let op: Dit is alleen voor zaterdag! Op donderdagavond en vrijdagavond kunt u parkeren op het parkeerterrein van NBSVV.
    3. Deelnemers dienen 45 minuten voor aanvang van de wedstrijd aanwezig te zijn.
    4. Bij aankomst melden bij het wedstrijdsecretariaat. Hier ontvangt u het programmaboekje en het kleedkamer- en veldnummer. Wij vragen de deelnemers om al hun spullen in de tas te stoppen.
    5. Direct na afloop van de wedstrijd vindt de prijsuitreiking plaats. Hierom verzoeken wij pas na de prijsuitreiking te gaan douchen! Dit geldt voor zowel winnend als verliezend finalist!
    6. Elke speler krijgt een aandenken, winnend en verliezend finalist. Om deze reden verwachten wij elke speler op het podium.
    7. Heb respect voor elkaar en respecteer de arbitrage.
    8. Respecteer de dispensatieregeling en leef deze na.
    9. Let op: Er worden gedurende de finaledagen foto’s gemaakt. Bij betreding van het terrein van NBSVV gaat u ermee akkoord dat er foto’s gemaakt (kunnen) worden.

Routekaart parkeren bij ‘De Kandelaar’ voor Hoeksche Waard Bokalen 2019
Let op: Alleen voor zaterdag 22 juni.

Vanaf Oud-Beijerland
Komende vanaf Oud-Beijerland (via de N217) gaat u linksaf bij de rotonde (bij het tankstation). Vervolgens rijdt u 1,5 kilometer door en neemt u de vierde afslag naar rechts en direct de eerste afslag links. Hier kunt u parkeren. U parkeert op het terrein van de kerk, ‘De Kandelaar’.

Vanaf hier is het twee minuten lopen naar het terrein van NBSVV. U kunt naar binnen via de achteringang. De wandelroute is in de afbeelding hiernaast aangegeven.

Vanaf Piershil / Zuidzijde
Wanneer u op de Buitenom rijdt vanaf Piershil / Zuidzijde ziet u ‘De Kandelaar’, dat is de grote kerk, direct wanneer u Nieuw-Beijerland nadert. Dit is de eerste afslag Links Nieuw-Beijerland in.

Let op: Op het parkeerterrein staan verkeersregelaars om alles in goede banen te leiden. Wij vragen u om hun instructies op te volgen en deze te respecteren. Bij voorbaat dank!