Diverse trainers gezocht voor jeugdelftallen

De Technische Commissie van NSVV is nog op zoek naar diverse jeugdtrainers voor aankomend seizoen 2021-2022.

NSVV is sinds het seizoen 2020-2021 een gecertificeerde voetbalvereniging. De KNVB heeft onze club onlangs beloond met een opleidingsster doordat de vereniging de puntjes op de i heeft gezet qua organisatie en visie, een eis die de KNVB stelt aan verenigingen die een regionale rol willen vervullen in het opleiden van talenten.

Voor aankomend seizoen zijn wij op zoek naar een trainer voor o.a. de JO6/7, JO9-1, JO11-2, JO15-3, JO17-3, MO19-2 en JO19-3.

Binnen NSVV volgen wij bij het opleiden van onze jeugdspelers de visie van de KNVB, het is dus belangrijk dat jij ook achter deze visie staat.

Profielschets trainer M/V voor NSVV:
• bij voorkeur enige ervaring in het trainen van jeugdteams
• het verzorgen van voldoende afwisseling tijdens de trainingen. Het is belangrijk dat een trainer goed boven een groep kan staan en sterk in zijn/haar schoenen staat.
• In staat zijn positief te kunnen coachen en het team weten te motiveren.
• Voor de jeugd is het van belang dat er een trainer is die spelinzicht heeft en hierop ook weet te trainen.
• De trainer moet weten om te gaan met de verschillen van speelniveau binnen een team.
• Duidelijk maar wel iemand die zich graag mengt in de groep, dus ook na de training even blijft zitten en als er iets georganiseerd wordt er ook aan mee doet.
• De trainer moet weten hoe hij de teambuilding van de teams versterkt.
•  De jeugd traint 2x per week en spelen hun wedstrijden op zaterdag.
• Binnen de club is er ruimte om je als trainer/coach verder te bekwamen.

Heb je interesse? Bel dan even met NSVV en vraag naar een lid van het technisch bestuur (TC).