Donderdag 11 oktober nog één laatste ouder informatie-avond

Voor de ouders die de informatie-avond gemist hebben, zal er nog één laatste ouder informatie-avond worden georganiseerd. Aanmelden voor deze extra informatie-avond kan hier.

Hoe ziet de avond eruit?

Wist je dat meer dan 12% van de inwoners van Numansdorp en zelfs meer dan 50% van de basisschoolleerlingen lid is van onze voetbalvereniging?

NSVV is daarmee een belangrijke sociale pijler en biedt aan vele kinderen en volwassenen een gezellige en sportieve invulling van de vrije tijd naast school of werk.

Maar…
▪ hoe krijgt NSVV het voor elkaar om de kleedkamers en velden zo netjes te onderhouden;
▪ hoe zorgt NSVV ervoor dat de kinderen in een gezellige, sportieve en veilige omgeving kunnen
sporten op het eigen niveau (bijv. positief coachen);
▪ wat zijn de randvoorwaarden om de teams aan het begin van een seizoen samen te stellen,
kortweg “jeugdselectiebeleid & teamsamenstelling”;
▪ hoe gaat NSVV om met de nieuwe AVG wetgeving?

Allemaal vragen die jou wellicht bezighouden en waar we graag antwoord op willen geven tijdens de informatieavond die we voor alle ouders/verzorgers en spelers organiseren. Kleinschalig per team, zodat er alle ruimte is voor een persoonlijk gesprek.

De kantine is vanaf 19.30 uur geopend voor een kopje koffie of thee.
Om 20.00 uur starten we de avond, welke we rond 21.15 uur zullen afsluiten met een hapje en drankje.

Gezien het informatieve karakter van deze avond gaan wij er natuurlijk vanuit dat je dit niet wilt missen. Om te zorgen voor voldoende vrijwilligers die de avond presenteren, begeleiden en je voorzien van een hapje en een drankje willen wij wel graag vooraf weten of je aanwezig bent (aanmelden kan via deze link).