Eerste week ouder informatie-avond een succes

Afgelopen week waren de eerste sessies van de ouder informatie-avond voor het nieuwe seizoen. We mogen zeggen dat de avonden als zeer positief wordt ervaren door de ouders. Het is dan ook een avondvullend programma waarbij de ouders van alles te weten krijgen over wat NSVV nu precies is, hoe de vereniging zich sterk maakt met en door de vele vrijwilligers, hoe de jeugdteams worden ingedeeld en wat de visie van NSVV is om te zorgen voor een betere ontwikkeling van de jeugd.

Tijdens deze bijeenkomst zullen er verschillende vrijwilligers binnen NSVV aan het woord zijn. Zo zijn meerdere bestuursleden aanwezig en vertellen zij meer over NSVV als vereniging, vertellen de trainers alles wat je moet weten over de training van jouw kind en kom je erachter hoe NSVV en zijn trainers hun best doen om jouw kind zo goed mogelijk te ontwikkelen.

De avonden zijn er speciaal voor om vragen te beantwoorden, onduidelijkheden weg te nemen en met jou in gesprek te gaan. De informatie-avond is dan ook interactief, zodat ouders de kans krijgen al hun vragen te stellen tijdens deze avond. Aan het einde van de avond kan er nog een drankje worden gedaan in de kantine om deze gezellige en interessante avond af te sluiten.

Dinsdag starten we met de tweede en láátste week van de informatie-avonden. De JO15-3 t/m JO19-3 en alle damesteams zijn dan aan de beurt. Aanmelden als ouder en/of speler van een team kan nog altijd hier.

Tot volgende week!