Hoeksche Waard Bokaal uitgesteld naar komend seizoen

Helaas kan dit jaar de Hoeksche Waard Bokaal niet doorgaan. Het is voor vele clubs een evenement waar ieder jaar naar uitgekeken wordt. Om die reden is er dan ook gekeken of het hele evenement wellicht verplaatst kon worden naar bijv. september. Maar tegen die tijd hopen we de reguliere voetbalkalender weer te kunnen volgen en zie dan maar eens een toernooi met zoveel deelnemende clubs in te plannen.

Kortom, na alle opties te hebben overwogen, kunnen we niet anders dan de Hoeksche Waard Bokaal weer een seizoen vooruit te schuiven en positief uit te kijken naar seizoen 21/22. Vanaf 01 november 2021 zullen wij dan ook de inschrijving openen en hopen we dat we mogen uitzien naar een ouderwets gezellig en sportief toernooi.