Informatie rondom uitgifte van de kleding voor het nieuwe seizoen

Beste trainers,

Wij willen jullie berichten over de uitgifte van de kleding voor het nieuwe seizoen. In verband met de nieuwe kleding en Corona zijn er wat punten die we graag extra onder de aandacht zouden willen brengen. Willen jullie erop letten dat de kinderen/jongeren de presentatiepakken niet naar de training dragen. De voorgaande pakken die niet meer gebruikt worden zijn geen probleem, de pakken die in bruikleen verstrekt zijn dienen enkel en alleen als presentatiepak.

Bovenstaand het schema wanneer we de trainers graag willen ontvangen.

Jullie ontvangen nog even de oude teamtas, omdat door Corona de levering van de jubileum wedstrijdtenues vertraagd is. Medio september zijn ze beschikbaar en ontvangt ieder team een nieuwe teamtas, wedstrijdbroeken, sokken en wedstrijdshirts. De tas en wedstrijdtenues moeten bij elkaar blijven zodat de tenues, waar we weer een aantal jaar mee gaan doen, niet verschillend van kleur worden. Het team dat de teamtas daarna krijgt heeft dan ook een mooi en compleet wedstrijdtenue.

Als een pupil van het team een item kwijt is meld dit dan even aan de kledingcommissie. Wij zoeken dan naar een passende oplossing.

De kledingcommissie

Met vriendelijke groet,