JO9-2 pakt de 3e plaats bij het JO9 Toernooi van vv Strijen

Zaterdag 11 juni 2022, de datum waar de spelers van NSVV JO9-2 al weken naar uitkeken. Er stond voor vandaag namelijk een toernooi op de planning bij vv Strijen. Lekker in de buurt en het weer zat heerlijk mee. Uiteraard hoopten we dat we nog een beker mee terug konden nemen naar NSVV.

De eerste wedstrijd was tegen Zinkwegse Boys JO9-1, helaas werd deze met 2-0 verloren. Maar de jongens en meisjes lieten niet gelijk hun koppies hangen en vochten zich in de tweede wedstrijd tot een 2-2 tegen Simonshaven JO9-1!

Als we nog 2e wilden worden in de poule, wat recht gaf om door te gaan naar de finaleplaatsen, moest er met grote cijfers gewonnen worden van Hekelingen JO9-3, en dat is gelukt! Met maar liefst 6-0 werden zij verslagen. Hierdoor mocht NSVV JO9-2 door naar de halve finale 💪.

De halve finale tegen VOC JO9-6 ging volledig gelijk op. Aan beide kanten grote kansen, maar geen van beide teams kreeg de bal tussen de palen: eindstand 0-0, we gaan penalty’s nemen! De spanning was om te snijden en helaas trokken we net aan het kortste eind: 2-4 in het voordeel voor VOC JO9-6.

Dit betekende geen finale voor een 1e en 2e plaats, maar we mochten wel door voor de 3e en 4e plaats. De tegenstander voor deze wedstrijd was de gastheer van dit toernooi: Strijen JO9-1. De teleurstelling van het mislopen van de ‘grote’ finale werd volledig weggespoeld, want het werd 0-2 voor NSVV JO9-2 en de mooie 3e plaats is een feit!

Als team zijn we trots de beker op gaan halen en daarna genoten de spelers nog van een welverdiend ijsje! De foto’s spreken voor zich, we hebben een heerlijke voetbalmiddag gehad 😀!