Maak kennis met NSVV

Beste ouders/verzorgers,

Voordat we te maken kregen met COVID was het bij NSVV gebruikelijk om de ouders/verzorgers van onze jonge nieuwe leden door middel van een “kennismakingsuurtje” te informeren over het reilen en zeilen bij onze vereniging en bood het een mooie gelegenheid aan ouders/ verzorgers om vragen te stellen.

Nu de verenigingsleven weer zonder allerlei restricties draait, pakt het NSVV bestuur dit vol enthousiasme weer op!

Graag nodigen wij jullie dan ook uit voor het Kennismakingsuurtje seizoen 22/23 op dinsdag 16 mei of woensdag 17 mei

Tijd & Locatie

inloop vanaf 18:45 uur, aanvang 19:00 uur
NSVV sponsorhome (trap op bij front office, bovenverdieping)

Actieve NSVV leden bieden een kijkje achter de schermen, want wat moet er eigenlijk allemaal geregeld worden om je kind(-eren) te kunnen laten trainen en op zaterdag de wedstrijdjes te laten spelen? En wat wordt er door en voor leden georganiseerd om te zorgen dat er een bruisende vereniging ontstaat waar jong en oud graag komt?

Uiteraard zal er ook ruimschoots de gelegenheid zijn om vragen te stellen.

We kijken er naar uit om velen van jullie persoonlijk te ontmoeten !

Om de avond goed te kunnen voorbereiden, horen we graag of je komt.

Met sportieve groet,

Het bestuur van NSVV