NSVV JO10-1 naar de finale van de KNVB-beker!

Afgelopen dinsdag leverden de mannen van Ajax een topprestatie door Ronaldo en consorten te verslaan. De jongens van NSVV JO10-1 deden woensdag voor hen niet onder. Ze versloegen Gouda JO10-1 in de halve finale van de KNVB-beker en staan dus in de finale!

Met flink wat publiek langs de lijn werd de wedstrijd vlijmscherp begonnen en bij de eerste time-out was de stand al 3-0 voor. De verdediging stond als een huis en dat was eigenlijk de hele wedstrijd zo. Het werd 4-0 en toen scoorde Gouda het eerste doelpunt tegen. Ze werden eigenlijk geen moment echt gevaarlijk en doordat NSVV er weer drie op rij scoorde, werd het een comfortabele voorsprong van 7-1. De wedstrijd werd rustig uitgespeeld tot de eindstand 9-3 op het briefje van de scheidsrechter stond. Na het laatste fluitsignaal werd dat natuurlijk uitgebreid gevierd met het publiek.

De KNVB hoeft niet meer te zoeken naar de ‘Winnaars van morgen’, ze lopen gewoon rond op het NSVV-complex! Over 10 jaar kunnen ze het stokje overnemen van Frenkie en Matthijs ?

Inmiddels is de tegenstander in de finale ook bekend: RCL JO10-2 uit Leiderdorp. Deze jongens spelen in de competitie in de hoofdklasse, dus dat zal een pittige wedstrijd worden. De wedstrijd is op neutraal terrein bij voetbalvereniging Barendrecht. Zorg dat je er bij bent: op 1 juni, om 16:00 uur is de aftrap.