NSVV JO17-1 is winterkampioen geworden!

Afgelopen woensdag is, na een afgetekende zegen van 0-4 op Brielle, NSVV JO17-1 winterkampioen geworden. Onder leiding van Dennis van Eeren, interims Corno Langerak, Robin van der Kruyk en elftalleider Henny Snijders promoveert het team hierdoor direct naar de 6e divisie. Wat een prachtig resultaat hebben deze mannen behaald, namens het bestuur van harte gefeliciteerd!

Aan het woord Henny Snijders, elftalleider van JO17-1.

Dit seizoen begon ons team aan een grote uitdaging. Wij hadden de primeur bij NSVV om als jeugdteam tot de landelijke divisie toe te treden. Divisie 7 bestond uit een aantal tegenstanders van grote bekende(re) voetbalclubs. Dit niveau bleek aanzienlijk hoger dan dat de jongens in de hoofdklasse gewend waren. Maar dit team is niet snel onder de indruk en speelt met veel zelfvertrouwen. Waar vanuit de club de wens was uitgesproken om onszelf te handhaven in deze divisie, dachten de jongens daar zelf anders over: zij wilden promoveren! Deze instelling, gecombineerd met hun uitstekende voetbalkwaliteiten en strijdlustigheid zorgden ervoor dat we week na week ook de echt moeilijke wedstrijden over de streep trokken. Afgelopen week stonden er nog 2 wedstrijden op het programma. ASHW werd thuis met 3-0 verslagen en gisteren werd Brielle uit met 0-4 verslagen. Hiermee hield het team niet alleen de ongeslagen status maar wisten zij de voorgenomen promotie ook waar te maken. Een fantastische prestatie waar zijzelf, wij als trainers, maar ook iedereen bij NSVV trots op mag zijn!