NSVV JO8 wint toernooi bij WCR

Het eerste toernooi voor een deel van de spelers van NSVV JO8.
Een leuk toernooi bij WCR in Rhoon en het weer zat eindelijk een keer mee; heerlijk voetbalweer.

De eerste wedstrijd moesten we tegen vv Rhoon. Dit werd een lastige start, omdat we zoals zo vaak achter kwamen. Gelukkig konden we snel orde op zaken stellen en we wonnen de wedstrijd redelijk eenvoudig met 7-2.

De tweede wedstrijd moesten we spelen tegen vv Zwaluwen uit Vlaardingen. En ook deze wedstrijd kwamen we weer achter. In deze wedstrijd was het wel wat lastiger om terug te komen, want we misten best wat kansen. Maar nadat de eerste er in gegaan was liepen we snel weg en wonnen toch vrij eenvoudig met 6-1.

De derde wedstrijd was tegen Celeritas uit Rijswijk. In deze wedstrijd werden we een beetje omver geblazen in het begin en kwamen snel achter met 2-0. Gelukkig konden we weer langszij komen. Echter namen zij weer een voorsprong van 2 doelpunten en konden we na heel goed samenspel in de allerlaatste seconde gelijk maken via Jinthe. Uitslag 4-4

De laatste wedstrijd speelde we tegen het thuis team WCR, nu was iedereen wakker en konden we redelijk makkelijk winnen. Uiteindelijk werd het 3-1.

Doordat we niks verloren hebben en de andere tegenstanders meer punten verspeelden dan wij, konden we de eerste prijs ophalen bij de prijsuitreiking.

Iedereen blij! Op naar het volgende toernooi.