MAATREGELEN COVID-19

Lees welke maatregelen NSVV neemt (laatste versie: 23-08-2021)

Procedure inname voetbaltenues van de jeugd

Volgende week wordt weer alle voetbalkleding van de jeugd ingenomen. De trainers/leiders of een andere afgevaardigde van een elftal wordt verzocht op onderstaande dag de kleding van het complete team in te leveren bij NSVV:

  • Maandagavond 18 juni tussen 19:00-21:00: Minipupillen, JO 8, 9 en 11 (let op: van JO8-1, 8-2, 11-2 alleen de teamtas)
  • Dinsdagavond 19 juni tussen 19:00-21:00: JO 13-15 en de meiden (let op: van JO 15-3 en de meeste meiden alleen de teamtas)
  • Donderdagavond 21 juni tussen 19:00-21:00: JO 17- 19 
  • Elftallen die in de HW Bokaal finale staan: maandagavond 25 juni om 19:00 (let op: van MO 15-1 en JO 15-1 alleen de teamtas)

Voor de senioren geldt dat zij hun kleding drie jaar aan hebben en dat zij deze niet tussentijds hoeven in te leveren. Alleen wanneer een senior lid stopt met voetballen, moet de voetbaltas en het presentatiepak worden ingeleverd. Dit kan op 23 juni tussen 15:00-16:00.

Het innemen van de kleding wordt een fluitje van een cent wanneer elk team ervoor zorgt dat het zo wordt ingeleverd:

  • De kleding is gewassen
  • Voetbaltenues (shirtje, broekje, kousen) zitten in de teamtas
  • Elke voetbaltas/rugzak bevat 1 trainingspak
  • Indien je extra tenues of trainingspakjes hebt gehad omdat de maten te klein/groot waren, doe je die in een aparte zak bovenop in de teamtas. Het originele trainingspak gaat in de voetbaltas/rugzak, want anders zit er een pak met een ander sponsorlogo in die tas. 
  • Het kan zijn dat kindjes hebben meegespeeld met andere teams. Let er dan goed op dat de kleding met de juiste sponsorlogo’s in de juiste tassen zitten en dat de kousen weer gelijk verdeeld zijn over de teams.
  • Ook de reservetassen moeten worden ingeleverd. Elk team dat nieuwe kleding heeft gehad, heeft ofwel 9 of 16 tassen gehad. Zo kun je tellen of je alles hebt ????
  • Als er iets kapot of kwijt is, geef je dat aan op een lijst en geef je het door bij het inleveren. Als er iets kwijt is of kapot door eigen schuld, volgt er een rekening naar degene die er verantwoordelijk voor was. NSVV zorgt ervoor dat alles weer compleet/heel is aan het begin van het nieuwe seizoen.
  • Elke trainer/leider levert zijn of haar elftal in op de avond zoals hierboven aangegeven. Je mag ook een afgevaardigde regelen, als je zelf niet kunt of wilt. Van dag ruilen is niet mogelijk vanwege de omvang van dit project en de enorme hoeveelheid spullen die terug komen. 
  • Van elk elftal komt 1 of 2 personen de spullen inleveren => het is niet te bedoeling dat elke speler zelf langs komt. Je kunt natuurlijk wel afspreken met je team op de voetbal, maar dan is het de bedoeling dat iemand het verzamelt en in 1x bij mij inlevert.  
  • Er zijn elftallen die hun spullen niet allemaal hoeven in te leveren, want die kleding wordt volgend seizoen vervangen. Dit geldt voor: JO8-1 en JO 8-2 (Vrienden vh Sophia/Chabo), JO 11-2 (Overwater), JO 15-1 en JO 15-3 (NR Cooling en Troost) en alle meisjes behalve de kleding van Dames 1 en Studievaart. Voor deze teams geldt dat de kinderen hun voetbaltas/rugzak en trainingspak mogen houden, ik wil alleen de teamtas met de tenues terug. Jullie hebben dit jaar een makkie! ????
  • Mocht je een coachjas hebben en stoppen aan het einde van dit seizoen, dan moet de coachjas worden ingeleverd (ook gewassen graag). Indien je door gaat, mag je hem thuis houden. 
  • Voor waterzak, spons, bidons en hesjes geldt hetzelfde als de coachjas. Als je volgend jaar zeker weten door gaat als trainer/leider, houdt het dan bij je, dan hoef je het volgend jaar niet weer uit te zoeken (tenzij de hesjes te klein worden, lever ze dan in).
  • De aanvoerders van de seniorenelftallen, kunnen kleding van stoppers bij mij inleveren op 23 juni.

Oproep aan alle ouders: zorg dat de spullen van uw zoon of dochter gewassen en compleet worden ingeleverd bij de trainer/leider. Mankeert er iets aan, geef het dan door aan de trainer/leider zodat hij/zij geen uren tijd is aan het controleren van alle spullen. Zo wordt dit project behapbaar voor iedereen!

Bedankt! 

DEEL DIT ITEM

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *