Velden op zaterdag gevuld met jeugd

Vandaag (6-2-2021) is de jeugd van NSVV volop bezig geweest op de sportvelden en dit zal de komende zaterdagen niet anders zijn.

De jongste jeugdleden vullen de sportvelden van 9.00 tot 11.00 uur met trainen en onderlinge partijen.

Maar vandaag om 11.00 uur was de aftrap voor de interne 7 x 7 competitie, waar gestreden wordt voor de eer en vooral voor het willen winnen van je vrienden. De JO17-2, JO17-3, JO15-2 en JO15-1 zijn gemixt, wat resulteerde in mooie sterke teams.

Het is een internationaal toernooi geworden op wereldniveau en dat in Numansdorp.
Chelsea, Dortmund, Manchester United, Olympique Marseille, RB Leipzig, Real Madrid,
Tottenham Hotspur en Valencia traden aan met zeer gemotiveerde trainers/coaches, die ook niet voor elkaar wilden onderdoen.

De komende zaterdagen dus om 11.00 uur 4 wedstrijden van 2 x 25 minuten voetbal en een pauze
van 5 minuten.
Drinken in de pauze hoort er op dit niveau uiteraard ook bij, dus is er voor elke speler een blikje frisdrank.

Om 12.00 uur verschenen AC Milan, Barcelona, Bayern München, FC Porto, Juventus en Manchester City op de velden en konden zij beginnen aan hun toernooi.

De JO19-1, JO19-2 en JO17-1 zijn hiervoor gemixt en daar werden dus 3 wedstrijden van 2 x 25 minuten op hoog niveau gespeeld.

Al met al een geslaagde start van de interne 7 x 7 competitie bij NSVV. Meer dan 100 jeugdspelers, scheidsrechters en begeleiders hebben er met elkaar een mooie start van gemaakt.
Volgende week gaat de strijd verder!

De uitslagen, standen en het programma zijn te vinden op:
Www.tournify.nl/live/nsvv7-7ob (Jo15-17)
Www.tournify.nl/live/nsvv7-7bb (jo17-19)