Vriendjes / Vriendinnetjes dagen een groot succes!

Afgelopen maand zijn er voor meerdere leeftijdsgroepen speciale vriendjes/vriendinnetjes dagen georganiseerd. Iedereen die al lid is van NSVV mocht zijn of haar vrienden uitnodigen om eens kennis te komen maken met het voetbal en onze vereniging. Dit is een groot succes geweest! In tegenstelling tot voorgaande jaren hebben er zich inmiddels al veel nieuwe leden aangemeld voor het komende
seizoen ’21/’22. Maar er is nog voldoende capaciteit binnen de club om nog meer kinderen een leuke tijd bij onze vereniging te bezorgen.

Vanaf geboortejaar 2015/2016 mogen kinderen al op voetbal, deze minipupillen trainen 1x in de week en spelen eens in de 2 weken een wedstrijdje op zaterdag. Ze spelen op een klein veld partijtjes van 4 tegen 4. Door op kleinere velden en in kleinere teams te spelen komen kinderen vaker aan de bal en gaan ze meer dribbelen, schieten, samenspelen en scoren. Spelplezier staat voorop bij de allerkleinsten.
De oudere kinderen trainen 2x in de week en spelen wekelijks een wedstrijdje op zaterdag.

Dus, heb je de kennismakingsmiddag gemist maar wil je je toch nog aanmelden voor het komende seizoen, ga dan snel naar htttps://vvnsvv.nl/clubinformatie/lid-worden en word lid!