Win een officieel gesigneerd FC Barcelona shirt!

In de week van 4 t/m 7 juni kan jij al jouw vriendjes/vriendinnetjes meenemen die nog geen lid zijn van VV NSVV. Zij zullen dan samen met jou gaan trainen om te kijken of ze het zo leuk vinden dat ze lid worden van onze mooie vereniging! Wanneer jij een vriendje en/of vriendinnetje meeneemt dan maak jij kans op een officieel gesigneerd FC Barcelona wedstrijdshirt!!! Geef bij jouw trainer aan dat je iemand meeneemt en die zal dit dan noteren, uiteindelijk zal op woensdag 13 juni de winnaar bekend worden gemaakt van het mooie FC Barcelona shirt!

Je mag zoveel vriendjes/vriendinnetjes meenemen als je zelf wilt dus zorg ervoor jullie allemaal iemand meenemen om kans te maken op het shirt waarin Messi al talloze goals heeft gemaakt !

Deze actie is voor alle spelers in volgende leeftijdscategorieën: Alle jongensteams van JO13 en lager, en de meisjesteams MO11/MO13/MO15/MO17!

Wij wensen jullie veel succes EN plezier om zoveel mogelijk gastspelers te vragen en regelen ????.