1 april kikker in je..

Twee dagen geleden plaatste de Communicatie Commissie een bericht met de mededeling dat er nieuwe, paarse, shirts zouden komen voor NSVV. Sommige waren snel van begrip maar veel mensen ook zeker niet. Het gaat dus om een ouderwetse 1 april grap. Wij hebben deze geïnitieerd buiten het bestuur om en zodoende tuinde zelfs onze voorzitter en andere bestuursleden vol in de grap.

Reacties
De reacties waren soms niet van de lucht, we hebben er enkele uitgelicht. Vooral Fiona kreeg het zwaar te verduren omdat zij zich bezig houdt met de echte nieuwe shirts maar van niets wist.

• Het bestuur via de bestuursapp:
    – Vol verbazing naar de nieuwe shirts op de site gekeken. Is dit alleen voor de selectie of voor de gehele vereniging?
    – Die shirts moeten toch zwart/wit zijn zeker??
    – Ik denk dat het bestuur hierover geraadpleegd moet worden voordat zoiets wordt gepresenteerd-
    – Onze clubkleuren zijn zwart met wit. Als we dit willen moet het eerst in de ledenvergadering goedgekeurd worden
    via de telefoon: Fiona, ben je echt helemaal gek geworden om zoiets uit te rollen zonder dat wij het hebben goedgekeurd? Dit kan echt niet!!! Het ziet er nog eens niet uit ook!
  • Fiona, ben je gek geworden om ons tenue te vermoorden?!
  • Had je niet even kunnen overleggen over de kleursverandering van de shirts, nu moeten we met de presentatiegids ook overstappen naar een andere kleur
  • Hierbij verkondigen persoon X, Y en Z van de JO 15-1 om definitief te stoppen bij NSVV
  • Dames 1: krijgen wij ook die shirts?
  • Ik vind het echt spuuglelijk, ik ga er echt niet in lopen!
  • Welke idioot heeft dit bedacht?
  • Verbranden die rommel!
  • Eenvrouwsactie?
  • Echt spuug lelijk! Hebben we eindelijk na 10 jaar een mooi shirt net als vroeger, krijgen we dit.
  • Dit krijg je nou met dat vrouwenvoetbal
  • Als we maar geen paarse tas krijgen
  • Man man man
  • Je moet gelijk worden opgenomen als je dat hebt bedacht

Dit zijn slechts enkele berichten uit vele. Voor ons een mooie indicator dat de grap aansloeg maar ook dat iedereen zeer begaan is met (de clubkleuren van) NSVV.

Echte nieuwe shirts selectie
Wel kunnen we vandaag de echte nieuwe uitshirts van NSVV 1 en 2 presenteren. Leuk om te vermelden is ook dat we het contract met de hoofdsponsor AA Installatietechniek hebben verlengd met 3 jaar. Daarom komt hij nu voorop het tenue van NSVV1. Ook het contract met de Autofinancier is verlengd. Hij staat nu voorop het 2e elftal, maar gaat naar de achterkant van NSVV1. Daardoor kwam het 2e elftal vrij en die wilden Triple Group en MCS Fulfilment graag sponsoren. Alle contracten zijn voor 3 jaar vastgelegd. De reservetenues van de rest van de vereniging blijven gewoon oranje. Het thuisshirt krijgt enkele aanpassingen, zo is het wapen van Cromstrijen toegevoegd op de mouwen en vervallen de zwarte zijkanten. Voor het uit tenue is gekozen voor een blauw/grijs geheel.

Thuisshirt NSVV 2 en uitshirt NSVV 1

Rest vereniging
Een groot deel van de rest van de vereniging wordt ook volgend jaar vervangen. Alleen de teams die nu spelen in kleding die dit jaar of vorig jaar zijn geïntroduceerd (zoals bijv. bijna alle dameselftallen) moeten nog 1 jaar wachten.

Vanaf de JO 17 t/m de Veteranen wordt een nieuw presentatiepak geïntroduceerd, welke een heel andere snit heeft (zie bijlage voor het model, de kleur wordt wel anders dan op het plaatje). De overige elftallen krijgen een verbeterd pak gebaseerd op het oude.

nieuwe pakken 17+ (niet de definitieve kleuren)

Wij hebben erg gelachen en we hopen dat jullie er (nu) ook om kunnen lachen.

Groeten de Communicatie Commissie