25% korting op voetbalschoenen bij Sport2000 Soccercenter – Rotterdam Centrum

NSVV heeft iets leuks! De sponsorcommissie is een samenwerking aangegaan met Sport2000 Soccercenter in Rotterdam en zij geven 25% op het gehele assortiment voetbalschoenen aan alle NSVV leden. Sport2000 Soccercenter is één en al voetbal. Je vindt er de nieuwste modellen, een breed scala aan verschillende merken en voetbalschoenen voor allerlei verschillende ondergronden. Ook verkopen ze voetbalkleding en andere accessoires. Let op: de samenwerking geldt alleen voor het filiaal aan de Hoogstraat 181 in Rotterdam Centrum. Daar is voor gekozen omdat zij expert zijn op het gebied van voetbal en de ruimste keuze biedt. Gelukkig komt bijna iedereen wel een keer per jaar in Rotterdam ?

De bonnen zijn per team (inclusief trainers/leiders) afgeteld en liggen in de “postvakjes” in de Frontoffice. De trainer/leider of aanvoerder (senioren) kan deze daar zelf ophalen en uitdelen aan zijn/haar team. Scheidsrechters kunnen zich op zaterdag melden bij de dames van de Frontoffice, mochten zij ook gebruik willen maken van deze actie. Zij krijgen dan ook een bon.

Heb je net nieuwe voetbalschoenen gekocht? De bonnen zijn het gehele seizoen 2018-2019 geldig, dus je kunt hem ook later in het seizoen gebruiken. We hopen dat veel leden voordeel kunnen halen uit deze actie!