27 februari 2016 Smitshoek D2

Vandaag staat de thuiswedstrijd tegen kampioenskandidaat Smitshoek op het programma. Het zonnetje schijnt heerlijk op deze winterse ochtend.
De voorgaande 2 ontmoetingen gingen verloren maar of dit beide keren ook terecht was, laten we nu maar even rusten.
We missen vandaag 3 spelers (vakantie) maar hebben aanvulling van Davy en Owen, 2 talenten uit de E1.
Bij Smitshoek zien we ook een aantal nieuwe gezichten maar of die ook uit een E1 of lager team komen laten we nu ook maar even rusten (..).
Smitshoek is in de beginfase dominant en houdt ons onder druk maar zoals gewoonlijk geven wij achterin weinig weg. Er volgen wel wat gevaarlijke momenten in en rond onze 16 meter maar Smitshoek vergeet iedere keer de trekker over te halen. Langzaam maar zeker komen we beter in de wedstrijd en je raadt het al…..Smitshoek scoort. Nadat eerst Noah iets te lang treuzelt in hun 16 meter met schieten en daarmee een goede kans voorbij laat gaan, glipt hun gevaarlijke linksbuiten te makkelijk op de achterlijn langs onze verdedigers en schiet de bal in de korte hoek, 0-1.
Wij proberen te voetballen maar we verliezen te vaak de duels van een taai en brutaal Smitshoek.
Na rust knokken we voor iedere meter en krijgen we langzaam maar zeker onze tegenstander in de tang. We spelen veel op hun helft maar dit keer vergeten wij een aantal keren de trekker over te halen. De grootste kans is uiteindelijk voor Katelyn, die mooi bediend wordt door Davy. Helaas raakt ze de bal niet lekker en krijgen we wederom niet waar we recht op hebben. Weer nul punten tegen Smitshoek en lopen we van het veld af met dubbel gevoel. Een strijdbaar NSVV gezien maar zonder beloning. Toch weten Gertleen en ik zeker dat we nog genoeg punten gaan pakken deze competitie!!

1457272614_DSC_8313