Aanmeldingen nieuwe vrijwilligers

De afgelopen periode hebben wij, n.a.v. de column van de voorzitter, via onze website en sociale media kanalen diverse oproepen geplaatst om het aantal vrijwilligers voor sommige activiteiten op te schroeven. Deze oproepen hebben veel reacties teweeg gebracht, met als gevolg tot nu toe een mooi aantal nieuwe vrijwilligers (12). Hier zijn wij uiteraard al ontzettend blij en dankbaar voor.

Maar de zoektocht is nog niet voorbij. Vind je het leuk om iets te doen voor NSVV, meld je dan nu aan als vrijwilliger. Vraag eens aan een bekende om je heen hoe leuk het is om iets te doen voor NSVV en je zal vanzelf ook enthousiast worden om iets te gaan doen. In de volgende functies en of commissies zoeken we nog aanvulling:

• Wedstrijd coördinatoren
  • Kledingcommissie
  • Kantine (zaterdag en voor de avonden)
  • Trainer / begeleider
  • Scheidsrechter
  • Grensrechter
  • Front office
  • Activiteitencommissie
  • Poort bezetting

Hierboven zijn een aantal vrijwilligerstaken omschreven, maar er zijn nog vele andere taken. Wil jij of één van je ouders NSVV ook helpen en heb je tijd (frequentie nader te bepalen), meld je dan aan bij de Vrijwilligerscommissie via [email protected] en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen!