Afgelopen maandag try-out ter voorbereiding van de informatie-avonden

Van dinsdag 28 augustus t/m donderdag 6 september zijn er per team informatie avonden voor alle jeugdleden. Dit is een enorme operatie, aangezien er ongeveer vierhonderd leden uitgenodigd zijn. Graag gaan we in gesprek met ouders/verzorgers en oudere spelers. Doel van de avonden is interactief. In gesprek gaan over onze vereniging en jeugdbeleid. Van de leden willen we graag meer inzicht krijgen. Maar liefst twintig vrijwilligers betrokken bij de organisatie van deze avonden waren aanwezig bij de try-out maandag 20 augustus. Voor het eerst werd de speciaal voor deze gelegenheid gemaakte film vertoond en deze werd met applaus ontvangen. Na afloop werd over de opzet en inhoud gediscussieerd om tot een nog interessantere avond voor de leden te komen. De twintig vrijwilligers zijn weer met huiswerk terug naar huis gegaan. Volgende week staan we klaar om in gesprek te gaan. Jij komt toch ook naar de bijeenkomst van jouw team?

Aanmelden voor de informatie-avonden kan hier.

Meer informatie over deze avond kan je hier vinden.