Afschrijving contributie 2e seizoenshelft

Op 26 maart 2021 zal de contributie voor de 2e seizoenshelft geïncasseerd worden.

We hebben even gewacht met het innen van de contributie, omdat we in het begin van dit kalenderjaar nog de hoop hadden dat er op termijn mogelijk weer meer voetbalactiviteiten konden plaatsvinden. Helaas is Nederland nog steeds in de greep van het coronavirus. Toch vinden wij als bestuur dat we nu tot inning van de contributie moeten overgaan.

Gelukkig kan de jeugd wel volop trainen en ook onderlinge wedstrijden spelen. De jeugdcommissie in samenwerking met het technisch kader zorgen er ook voor dat er volop activiteiten plaatsvinden. Met zelfs wat onderlinge competities, zodat er toch de nodige strijd geleverd kan worden. Op deze manier kan er gelukkig nog veel gesport worden, in deze tijd waarin er helaas maar zo weinig mogelijk is.

Ook de senioren tot en met 26 jaar mogen weer zonder al teveel beperkingen trainen. Overige senioren moeten de activiteiten beperken tot oefeningen met maximaal 4 personen, maar kunnen in ieder geval gelukkig nog wel wat doen. Voor de recreanten is dit natuurlijk geen ideale situatie en zij komen dan ook maar minimaal aan hun trekken.

Daarom denkt het bestuur momenteel na over een wijze van compensatie voor deze groep, die nu helaas niet kunnen en mogen voetballen op de manier zoals zij graag willen. In samenspraak met de aanvoerders zal er bezien worden op welke manier wij voor volgend seizoen een collectieve regeling kunnen treffen voor deze teams.

Met elkaar zullen we ervoor zorgen dat NSVV deze crisis gaat overleven. Daarom op voorhand dank voor de betaling van de contributie. Incasso dus op 26 maart. En voor de leden die nog geen machtiging afgegeven hebben, jullie ontvangen voor eind van de maand de factuur via mail of post.

Mocht u door omstandigheden, wel of niet corona gerelateerd, momenteel problemen hebben met het kunnen voldoen van de contributie, neem dan aub via mail contact op met ondergetekende en dan kijken we of we hier een passende oplossing voor kunnen creëren.

Namens het bestuur van NSVV

Rob Reedijk