Afschrijving halfjaarlijkse contributie 30 oktober 2020

Op vrijdag 30 oktober a.s. zal de halfjaarlijkse contributie voor het seizoen 2020-2021 weer geïncasseerd worden. De afgelopen 6 jaar heeft er geen verhoging plaats gevonden, maar zoals aangekondigd in de laatste ledenvergadering van 8 januari 2020, zal dat dit jaar wel noodzakelijk zijn om onze club financieel gezond te houden. Deze verhoging (€ 10,- per halfjaar per spelend lid) zal a.s. vrijdag voor het eerst doorgevoerd worden.

Wij zijn ons als club terdege bewust van het feit dat er door het coronavirus minder gebruik kan worden gemaakt van onze faciliteiten maar het motto van NSVV is niet voor niks “Wij zijn met z’n allen NSVV”. Met zijn allen zullen we deze coronacrisis doorkomen en houden we de club financieel gezond.