Arie Kruithof 10 jaar voorzitter van NSVV

Volgens de Kamer van Koophandel is Arie Kruithof sinds 11 mei 2007 de voorzitter van NSVV. Arie dacht zelf dat hij 22 mei kon zeggen dat hij 10 jaar voorzitter was. Toen hij donderdagavond 11 mei zoals gebruikelijk verschillende commissievergadering had bijgewoond, dacht hij het hoogtepunt van de avond gehad te hebben na in een vol NSVV clubhuis op het grote beamerscherm Ajax de finale te zien bereiken. Hij was totaal verrast toen werd aangekondigd dat er nog een mooi vervolg aan de avond kwam, in verband met het 10 jarig jubileum van Arie Kruithof als voorzitter.

Zonder dat Arie het wist waren er 29 persoonlijke boodschappen speciaal voor zijn 10 jarig jubileum gefilmd. Van de maandagochtendploeg tot aan zijn vrouw, er was een precisie operatie uitgevoerd binnen zijn vereniging zonder dat voorzitter Arie het zelf in de gaten had.

In de films werd gerefereerd aan de belangrijke mijlpalen in de afgelopen 10 jaar. Er is veel gebouwd en gerenoveerd zoals: gehele clubhuis met grote opbouw, 4 nieuwe kleedkamers, een nieuwe toegangspoort, 75 extra parkeerplaatsen en een nieuw kunstgrasveld in samenwerking met buur SSS. Maar ook de vereniging is gegroeid naar meer dan 1.000 leden en is een bindmiddel in de samenleving. Mooie activiteiten zoals de “Serious Request” marathon en plaatselijke goede doelen actie “NSVV verbindt Numansdorp” die 23 en 24 juni van dit jaar worden gehouden. Sportief is er sterk geïnvesteerd in de eigen jeugdopleiding en het vlaggenschip heeft een kampioenschap mogen vieren vorig seizoen. Dit alles is mogelijk gemaakt door bijna verdubbeling van de inkomsten de afgelopen 10 jaar onder Arie zijn leiding.

Diep ontroerd zag Arie de film en bedankte iedereen voor de warme en motiverende woorden.

Hierbij een link naar de film met persoonlijke boodschappen die Arie ontroerde http://www.youtube.com/watch?v=vu2oFIZEKVI

Arie bedankt dat jij de afgelopen 10 jaar de stimulator van onze mooie vereniging wilde zijn en we hopen dat je nog lang onze voorzitter wilt zijn!