Bas Snel en Ton Havelaar nieuw trainersduo van NSVV

Het bestuur van NSVV is verheugd te kunnen melden dat Bas Snel en Ton Havelaar als trainersduo is vastgelegd tot het einde van het seizoen. Er is bewust gekozen voor een duo uit de eigen gelederen die bekend zijn met de spelersgroep en onze vereniging. Bas Snel was tm vorig seizoen tweeënhalf jaar assistent trainer bij het eerste elftal. Dit seizoen was Bas jeugd coördinator geworden. Ton Havelaar heeft jarenlang in het eerste elftal gevoetbald en is op 39 jarige leeftijd als speler van het tweede elftal gestopt met voetbal bij NSVV. Op 41 jarige leeftijd was hij terug als trainer van het tweede elftal. Na twee jaar NSVV is hij één jaar trainer geweest van ZBVH en twee jaar bij Binnenmaas. Bas Snel en Ton Havelaar gaan direct mee op trainingskamp naar Portugal met het eerste elftal en hebben hiermee een goede gelegenheid om intensief met het team aan de slag te gaan. Na een goede start staat NSVV momenteel in klasse 3C op de zevende plek met 18 punten uit 12 wedstrijden.