Bedankt Scheidsrechters!

Deze week is het weer de ‘Week van de Scheidsrechter’. Van 6 tot en met 14 oktober spreekt Nederland zijn waardering uit voor de scheidsrechters die elke week opnieuw het potje voetbal van jouw team in goede banen leiden, zodat jij en je team van het spelletje kunnen genieten.

Deze week is er dan ook voor om als voetballers en voetballiefhebbers stil te laten staan bij de inzet van onze scheidsrechters. Laat hen eens weten dat je hun inzet waardeert! Zij maken het tenslotte mogelijk dat je in het weekend weer op het veld kan staan.

Ook vanuit NSVV willen we onze scheidsrechters graag bedanken. Later deze week zetten we hen op een speciale manier in het zonnetje.

Vandaag moesten we 6 wedstrijden uitstellen wegens een tekort aan scheidsrechters. Lijkt het jou leuk om wedstrijden voor NSVV te fluiten? Meld je dan snel aan via [email protected].