Bolnes VE1 – N.S.V.V. Ve2

Doelpunten :

Ruud 1x

Remco 1x

Het begon allemaal zo mooi. We waren eigenlijk wel de betere maar toch stonden we regelmatig onder druk. Ook konden we wat aanvallen over de flanken uitvoeren, met links Ollie en Ruud en rechts, Peter en Remco, aangestuurd door Martin en Henk. Onze nieuwe aanwinst Martijn mocht zich vandaag bewijzen en dat deed hij. Door een aanval van links met Peter en Remco, kon Remco de bal op Martijn geven en deze zag dat Ruud er beter voor stond en deze kon de bal in het net knallen voor de 0-1.

Het was een over en weer van kansen maar Ronald hield de 0. Even later , door een assist van Henk kon Remco de 0-2 aantekenen.

Door de druk hadden we even een dood momnet en Bolnes kon de 1-2 scoren. Dat was niet verkeerd, aangezien we een scheidsrechter hadden, met alle respect, welke een tafelvoetbal wedstrijd nog uit de hand kon laten lopen. Een man met een geheel eigen visie op het spel, als hij überhaupt wist waar hij mee bezig was, maar ja hij floot in ieder geval een wedstrijd.

Eigenlijk was het, gezien de verhouding, kat in het bakje voor ons, ware het niet dat Bolnes de tweede helft met een half nieuw, vers, jong elftal het veld op kwam. Dat is balen en het waren ook niet de minste voetballers. Eigenlijk kan je dit niet maken maar vooruit.

We kregen al gauw een afzwaaier om de oren, een Lucky 2-2 doelpunt en niet veel later ook de 3-2.

Maar ondanks de tegenstand, bleven we aardig voetballen maar konden het net waar maken tegen dit vernieuwde elftal. En ik zal ook maar zwijgen over de bijna gelijkmaker die Harrie op zijn schoen had, daar hebben wij het na de wedstrijd natuurlijk niet meer over gehad…..