Combinex laat zich zien bij NSVV!

Vanaf half december is Combinex nadrukkelijk aanwezig op het 2e veld van NSVV door meterslange bordsponsoringlangs het veld.

Directeur Arie Troost: “Wij leveren graag een positieve bijdrage aan de omgeving en dat doe ik door het sponsoren van verenigingen en evenementen. Het aangaan van een overeenkomst met deze club doe ik omdat ik de lokale sport een warm hart toedraag. Veel van onze medewerkers zijn fanatieke sporters in de Hoeksche Waard en een groot deel daarvan bij de voetbalverenigingen. Sponsoring biedt de mogelijkheid om onze naamsbekendheid onder scholieren en toekomstige werknemers te vergoten. Wij staan bekend als een goede werkgever en werken in de Hoeksche Waard betekent geen files naar Rotterdam.”

Combinex is een snelgroeiende logistieke dienstverlener en is sterk in het efficiënt organiseren van wegvervoer  voor zowel verpakte droge-, gekoelde- als diepgevroren goederen door heel Europa. De medewerkers regelen dagelijks ruim 450 transporten. Naast de forwarding afdeling, wordt hiervoor ook gebruik gemaakt van 200 charters en eigen auto’s die onder de regie van Combinex Planning rijden. Sinds kort heeft Combinex ook een eigen trailerpark. In december is de eerste vervoerder gaan rijden met een Combinex trailer en in het jaar 2019 volgen er meer.

We kijken uit naar een jarenlange samenwerking en bedanken Combinex voor de sponsoring! Wil je meer weten? Kijk dan op www.combinex.eu.