De inname van de kleding gaat van start

Beste trainers,

Er mag tot 16 juli getraind worden. Wij gaan wel alvast over tot het innemen van de kleding, want er wordt niet getraind in het presentatiepak en wedstrijden worden ook niet gespeeld.

Hoe gaat het geregeld worden:

Teams JO19-1, JO15-2, JO15-3, JO10-1, JO10-2, JO9-1
Jullie leveren alles in. Teamtas met wedstrijdkleding (de wastas) en eigen tas met presentatiepak. Alles is gecontroleerd door de vertegenwoordiger van het team voordat de kleding wordt ingeleverd. De instructie volgt nog.

Dames
De dames en de meisjes leveren 16 juni alle kleding in. Teamtas (wastas) en de tassen met presentatie pakken. Zie ook onderstaand schema.

Alle andere teams
inleveren teamtas met wedstrijdkleding (de wastas). Eigen tas met presentatiepak mag worden gehouden.

Trainers
Wanneer je stopt alle NSVV-kleding inleveren gelijk met teamkleding.

Vanwege Covid-19 houden wij een tijdschema aan. Om te voorkomen dat er te veel mensen in de kleedkamers tegelijkertijd zijn willen we jullie vragen om je aan het tijdschema te houden. Graag jullie medewerking en begrip.

Bekijk het tijdschema

Sportieve groet,