De lotenboekjes zijn er weer!

Onze verenigingsuitgaven kunnen we laag houden doordat veel vrijwilligers taken zonder vergoeding uitvoeren. Toch heeft onze vereniging meer inkomsten nodig dan alleen de contributie die de leden betalen. Een enthousiast vrijwilligersteam is daarom weer gestart met het uitdelen van de lotenboekjes.

Voor alle teams liggen er lotenboekjes in de frontoffice klaar om op te halen. De trainer wordt verzocht de boekjes zo snel mogelijk op te halen.

We vragen de spelende leden loten te verkopen aan familie, vrienden enz. Natuurlijk is het ook geen probleem als je zelf een gokje wilt wagen en de loten zelf opkoopt. Kortom de verloting is een mooie manier om de contributie niet verder te hoeven verhogen en toch te zorgen dat al onze talenten optimaal worden gefaciliteerd.

Een lotenboekje bestaat uit 50 loten van €1. De trekking zal plaatsvinden tijdens de wirwar zaterdag 12 november.

Het is niet verplicht de gegevens in te vullen op het deel dat vastzit aan het grijze deel. Na de verkoop van de loten kan je het geld van de verkochte loten en het grijze deel van het lotenboekje ingeleverd worden bij de back office.

Wil je zelf (meer) loten verkopen/kopen, meld je dan bij Bas Snijders 06-54 29 74 31.

Zorg ervoor dat we met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat aan het eind van de verloting en in de toekomst kunnen blijven genieten van onze mooie vereniging.