Dennis van Eeren volgend seizoen hoofdtrainer van NSVV 2

De senioren voetbaltechnische commissie heeft een beleid om jonge talentvolle trainers te volgen. Zoals bij spelers is ook voor trainers de eerste bron van de scouting de eigen jeugdopleiding. We zijn dan ook verheugd om Dennis de volgende stap in zijn trainerscarrière te laten maken van NSVV-jeugdtrainer naar hoofdtrainer van ons tweede seniorenteam.

Dennis is al jong begonnen als jeugdtrainer van lagere NSVV-teams. De smaak kreeg Dennis goed te pakken toen hij assistent-trainer werd van de JO15-1 naast Manon da Thesta en assistent-trainer van de JO19-1 naast Andy Tegegne. Dennis heeft verschillende KNVB-trainerscursussen gevolgd en is drie jaar zeer succesvol hoofdtrainer geweest van de JO17-1.

Hoogste prioriteit in de jeugdopleiding is de persoonlijke ontwikkeling van de talenten, maar uiteraard helpt een goede teamprestatie het individuele talent verder. Naast de individuele talentontwikkeling is ook de teamprestatie van JO17-1 met promotie uit de hoofdklasse en 7e divisie, naar uiteindelijk de 6e divisie niet onopgemerkt gebleven.

Inmiddels is Dennis 32 jaar en toe aan de volgende stap in zijn trainerscarrière. Veel van onze senioren selectiespelers kent Dennis goed vanuit zijn verleden bij de JO19-1, JO17-1 en JO15-1.
Samen met Dennis is de technische commissie bezig met de verdere invulling van de staf en zijn we op zoek naar een assistent-trainer en een teammanager.

We wensen Dennis veel plezier met de ontwikkeling van zijn talentvolle groep volgend seizoen.