Drukbezocht Beestenboel toernooi bij NSVV

Maar liefst 20 teams hadden zicht ingeschreven voor het tweede thema toernooi voor de allerkleinste, vijf- en zesjarige, talenten bij NSVV. Na het eerste succesvolle Superhelden thema had de toernooi commissie deze keer gekozen voor het thema Beestenboel.  Er was naast de  prijzen voor de sportieve prestaties ook een mooie prijs te winnen voor het origineelst verklede Beestenboel team. Dit had veel creativiteit bij de ouders losgemaakt, aangezien er teams in zeer originele Beestenboel outfits verschenen.  De eerste kinderen kwamen nog met schaamrood op de wangen twijfelend het complex van NSVV oplopen, maar dit aparte gevoel ging snel voorbij toen er steeds meer kinderen in geweldige pakken verschenen. Toen zelfs volwassen trainers in de meest fantasierijke pakken kwamen aanlopen, kon het feest beginnen. Het was fantastisch voetbalweer en er waren veel enthousiaste supporters meegereisd. De voetbalspeeltuin begeleid door NSVV vrijwilligers zorgde voor het nodige vertier tussen de wedstrijden door.  Tevens kon je op de foto met mascotte Pluis.
DSC_5996
De honger van alle “beestjes” werd gestild door de bananenboxen van Plus Blaak. Bij de prijsuitreiking bleken alle spelers in de prijzen gevallen te zijn en konden ze allemaal een mooie glimmende medaille ophalen. Met een mooie fantasierijke herinnering gingen de “beestjes” weer huiswaarts.

Klik hier voor de fotoreportage