Film over kampioenswedstrijd

NSVV heeft Videoproducties Reindert Paulides ingehuurd om unieke beelden te maken van de kampioenswedstrijd van NSVV 1. Dit is dezelfde cameraman die drie jaar geleden de geweldige film gemaakt heeft over de nacompetitiewedstrijd DBGC-NSVV.

FilmDe film duurt ruim anderhalf uur een geeft een unieke inkijk in onze verenging en achter de schermen bij ons vlaggenschip. De film bestaat o.a. uit unieke interviews  met de spelers, een samenvatting van de wedstrijd, feest op het veld met interviews,  unieke kleedkamer beelden met verschillende spontane toespraken, de huldiging in ons clubhuis en de rit op de platte met een tussenstop bij SSS.

We willen graag onze leden ook de mogelijkheid geven deze film te kopen. De kosten voor de DVD zijn €12,50.

Tijdens de familiedag zaterdag 18 juni kan je de DVD ophalen en betalen bij de frontoffice.

Mocht dit niet lukken, dan kan je een e-mail sturen naar [email protected]

Zet in de e-mail je naam, telefoonnummer en adres en we maken een afspraak.