Finales HW Bokaal

Een aantal weken geleden informeerden we jullie al dat de Hoeksche Waard Bokaal dit jaar wordt georganiseerd door vv ‘s-Gravendeel. Inmiddels zijn de meeste poulewedstrijden gespeeld en is bekend welke teams op zaterdag 3 juni in de finale mogen aantreden. Schrijf deze datum in je agenda en kom NSVV aanmoedigen!

Bij de jongens hebben de JO13, JO17 en JO19 zich reeds via de halve finale geplaatst voor de finale. De overige teams hebben het helaas niet gered. Bij de meisjes is er geen halve finale en hebben de MO11, MO13 nog een goede kans om een finale plek te bemachtigen.

Voor meer informatie over de Hoeksche Waard Bokaal verwijzen we je door naar www.vvsgravendeel.nl/1282/programma—uitslagen/