Fiona van der Est-Noordam blijft actief binnen NSVV

Namens NSVV feliciteren we Fiona van der Est-Noordam van harte met haar nieuwe baan bij Excelsior Rotterdam.

Excelsior Rotterdam slaat een grote slag door Fiona een baan aan te bieden waarin zij zich bezig gaat houden met o.a. wedstrijdorganisatie, het regelen van business club events en een stuk sponsoring/sales.

Fiona heeft aangegeven dat ze NSVV zeker niet gaat verlaten en actief te blijven binnen het hoofdbestuur, sponsorcommissie en alle overige taken waar ze met heel veel plezier al jaren mee bezig is.

Namens het hoofdbestuur wensen we Fiona heel veel succes met haar nieuwe baan!