Gerda Wagenmaker ontvangt waarderingspenning

Ieder jaar deelt de gemeente Cromstrijen als gemeentelijke onderscheiding de “waarderingspenning van de gemeente Cromstrijen” uit.

Het college van burgemeester en wethouders kent de waarderingspenning toe aan personen die zich op een zeer uitzonderlijke wijze als vrijwilliger ingezet hebben voor hun omgeving.

Gerda 1Eind december kregen drie inwoners van Cromstrijen een verrassend telefoontje van de burgemeester. Hij had een leuke mededeling, namelijk dat hij graag namens de gemeente Cromstrijen een waarderingspenning aan hun wilde uitreiken. Eén van de gebelde personen was Gerda Wagemaker, vanwege haar intensieve betrokkenheid en inzet bij onze voetbalvereniging.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie maandag 4 januari heeft burgemeester Jan Luteijn met een mooie speech de waarderingspenning uitgereikt aan Gerda.

De penning is geslagen in verzilverd brons en heeft een ronde vorm. Op de voorzijde staat het wapen van de gemeente met daarom heen de woorden “waarderingspenning van de gemeente Cromstrijen”. Aan de keerzijde staat een opschrift.

Namens NSVV feliciteren we Gerda en bedanken haar voor haar geweldige inzet.

Gerda 2