Geslaagde reünie gloriejaren

Vanaf 12:00 liep zaterdag 25 maart de sponsorhome van NSVV vol met Numansdorpse voetbalhelden uit de periode 1980-1990. Er was een reünie georganiseerd van de gloriejaren van NSVV, waarbij driemaal het kampioen op het hoogste amateurniveau werd gehaald. Oude belevenissen zoals het kampioenschap in 1984 door van Spijkenisse te winnen en het uitschakelen van profclub N.E.C. in de KNVB beker werden besproken. Het bericht in het AD van 1987 dat Quick Boys de spelers van Marken financieel zou belonen bij winst tegen NSVV. De ruim 1.000 supporters die meegingen naar Marken en het kampioenschap dat gehaald werd door een 1-3 winst met tien spelers. De grond in Marken die letterlijk onder de voeten van de feestvierende supporters golfde. De beslissingswedstrijd in 1990 tegen Bennekom van het laatste kampioenschap op het hoogste niveau. Om 14:30 werd gezamenlijk de wedstrijd van het huidige vlaggenschip van NSVV tegen streekgenoot Binnenmaas bekeken en direct geanalyseerd. Na de wedstrijd trokken de oud spelers het clubhuis van NSVV binnen om oude verhalen met supporters op te halen.

Om 18:00 vertrok de delegatie naar restaurant ’t Schippershuis. Tijdens het avondmaal kreeg de huidige trainer van NSVV Ton Havelaar ongevraagd advies van zijn oud ploeggenoten. Vele hadden in de middag toch nog een aantal zaken gezien die ze vroeger anders opgelost hadden. De gehele groep kon terugkijken op een geweldige reünie.

Staand van links naar rechts: Jan Klein, Ton Havelaar, Nico Hoogerwerf, Piet Bestebroer (toenmalig bestuur), Loek Kruijthof, Jaap van Holten, Jan van der Giesen (toenmalig bestuur), Ad Heemskerk, Jos Bol, Cees Boender, John Kerpel, René Snijders, Wout van der Stel, Dirk Zevenbergen, Peter de Jongste, Jaap den Haan, Dick Pleit, Wim Buitendijk (toenmalig bestuur), Rini van Trigt, Bert Grootenboer, Bas Deelen, Theo van der Ent (toenmalig bestuur)
Zittend van links naar rechts: Peter Knoop, Jan Gouman (toenmalig keeperstrainer), Jacob van der Ree, Marcus Reedijk (toenmalig sponsor), Hans Reedijk, Leon Belder, Cees Vos, Jaco Sterk, Eric May, Ad Michielsen, Bas Snijders