Gezond ontbijt voor NSVV pupillen mede mogelijk gemaakt door PLUS BLAAK

Op 27 augustus jl. heeft NSVV in samenwerking met PLUS BLAAK een ontbijt georganiseerd voor de pupillen jonger dan 11 jaar. De insteek van dit initiatief is om de jeugd en ouders het belang van een goed en gezond ontbijt in te laten zien. Er is opgemerkt dat sommige kinderen soms zonder ontbijt aan een wedstrijd beginnen. Zoals iedereen natuurlijk weet, kan je zonder ontbijt niet goed presteren. Op deze manier hopen wij de kinderen en de ouders bewust te maken van het belang van een goede start van de dag.
DSC_6162
Wethouder van Sport en Welzijn van de gemeente Cromstrijen, Pieter Paans, was aanwezig om het ontbijt te openen. Martin Luijendijk heeft namens PLUS BLAAK het ontbijt verzorgd. Tevens was dit de aftrap van de ‘Bananenbox’. PLUS BLAAK stelt iedere week bananen beschikbaar voor deze teams. Dit om er voor te zorgen dat de kinderen extra energie krijgen in de rust van de wedstrijden, zodat zij de tweede helft extra goed kunnen knallen.
DSC_6134

DSC_6320

Wij hopen dat iedereen hier iets van geleerd heeft en in het vervolg met een goed gevulde maag op het voetbalveld verschijnt.

Langs deze weg willen wij PLUS BLAAK bedanken voor het goed georganiseerde ontbijt en de sponsoring van de ‘Bananenboxen’.

Klik hier voor de foto’s van het ontbijt
die in de fotogalerij staan in het album ‘Clinic’
DSC_6572