Het seizoen gaat van start voor de dames

De zomerstop is weer voorbij en het nieuwe seizoen staat voor de deur. Dat betekent dat er weer gestart gaat worden met trainen.
De MO11, MO13 (1 en 2) en vrouwen 1 starten a.s. dinsdag (16-08) met trainen. De MO15 begint 24 augustus met trainen. De MO17 is afgelopen week al begonnen met trainen.
DSC_5505Z
oals jullie in de indeling hebben gezien zijn er nog een aantal vacatures vacant. Het betreft trainers en leiders voor de MO13-2 en MO11. Wij vragen aan ouders van de meiden in deze elftallen na te denken of zij het leuk vinden om de meiden te trainen of te begeleiden op een zaterdag tijdens de wedstrijd.

Voor dit moment heeft de damescommissie een noodoplossing bedacht voor deze elftallen. Vanuit de damescommissie zal Ronald Kuiper de eerste trainingen verzorgen, zodat deze meiden ook kunnen beginnen aan het nieuwe seizoen. Hij zal ook aanwezig zijn bij de thuis wedstrijden. Dit betekent dat we bij de uit wedstrijden een beroep doen op de ouders van de meiden in deze elftallen.

Tevens zijn we ook nog steeds op zoek naar meiden die het leuk vinden om bij NSVV te voetballen (voornamelijk in de MO13 en MO11) . Bij nieuwe aanmeldingen overlegd de damescommissie met de trainer/trainster of er mogelijkheden zijn qua meetrainen en als het betreffende elftal nog plaats heeft ook voor het meespelen in wedstrijden.

De komende weken wordt er per team een informatieavond georganiseerd door de trainer. Dit horen jullie ter zijner tijd van hen.

Bij vragen en of opmerkingen kunnen jullie altijd contact opnemen met de damescommissie via [email protected].

Wij wensen jullie een sportief en gezellig seizoen!

De damescommissie